you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 507
بازدید کل : 6773
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

ba axet harf mizanam

 

خیلی وقته اینجا پرسه می زنم

 

  جای رد و پا تو من نیستی و بوسه می زنم

 

  اگه حتی تو جوابم رو ندی

 

  من بازم با عکس تو حرف می زنم

 

  تسلیت قلب صبورم

 

  دیگه اون دوست نداره

 

   سهم اون یه عشق تازه

 

  سهم توطناب داره

 

  بسه اشکات و نگهدار

 

  غم تو یکی دوتا نیست

 

  پا نزار رویه غرورت

 

  جای اون به زیر پا نیست

 

  جای اون به زیر پا نیست

 


 


 

هرکجا که باشی پیشه هرکی که باشیوحتی اگه به فکر من هم نباشی

 

اینو بدون دوستت دارم

قلبمو نشکن به خاطر روز هایی که باهم داشتیم و خوش بودیم نشکن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com